Recep İvedik 3 izle

27-03-2017
Sayın İzleyiciler Partlı Videoları Bir Kaç Dakika Doldurup Öyle İzleyin Sorun Yaşayan Arkadaşlar İçin.. Fullhd720pizle Sadece En iyi Filmlere Yer Vermektedir. Bizden Ayrılmayın :) Çalışmayan Videolar En Kısa Zamanda Yenilenecektir. Partlı Videolar Hızlı ve Yüksek Kalitede Eklenmiştir. Tek Part HD Çalışmıyor ise Diğer Alternatifleri Deneyebilirsiniz. Sitemizde Filmleri Sorunsuz izlemek için Google Chrome Kullanmanızı Öneriyoruz. Lütfen Filmleri izledikten Sonra Yorum Yapmayı Unutmayınız.
Film Bilgileri
Recep İvedik 3 izle
22.281 kişi izledi.

Recep İvedik 3 izle, Recep İvedik 3 full izle, Recep İvedik 3 hd izle, Devam filminde recep resmen dağılmıştır. Hayattaki tek akrabası ve dostu olan babannesi hayata gözlerini yummuş ve ahirete göç etmiştir. Psikolojik travma geçiren recep eve kapanarak türlü türlü saçmalıklarla kendini içinde bulunduğu durumdan kurtarmaya çalışsada başarılı olamaz. Recep ivedik 3 izle filminin devamında ise recep babannesin arkadaşlarına giderek durumunu anlatır ve yardım ister. Onu bir psikoloğa yönlendiren mahalle sakinleride onu bu durumdan kurtaramaz. Hacılar hocalar derken recep iyiden iyiye kendini komik bir maceranın içerisinde bulur. 2010 yılında gösterime giren recep ivedik 3 filmi oldukça yoğun ilgi görmüş olsada serinin ilk 2. bölümündeki tadı izleyicilere veremedi.

161 yorum bulunmaktadır: " Recep İvedik 3 izle "
  1. ashkan 17 Mayıs 2017, 06:31

    En ğüzel filimler türk filimidür .ashkan IRAN .URMIA şeherenden

  2. ashkan 17 Mayıs 2017, 06:27

    Evet çök güzel .ben iranvatandaşiyim

  3. harun 26 Ocak 2016, 03:29

    Sizin gbi site olmaz olsun

    • admin 26 Ocak 2016, 07:05

      telif hakkından dolayı video kaldırıldı sizin gibilerin anlayışına hastayım gerçekten ne yapabiliriz arkadaş git dvd al otur izle

  4. cevat 25 Ocak 2016, 12:04

    güzel ya

  5. Aytekin resulova 24 Kasım 2015, 23:10

    Bu adam cok komik,Cok ta guzel bir röl oynuyor

  6. mustafa 16 Kasım 2015, 19:20

    dünyanın çok güzel filmi

  7. şafak 22 Ekim 2015, 17:03

    burakla aynı

  8. melik 27 Mayıs 2015, 18:32

    Abi bunu dinlerken gülmekten öldüm

  9. şahan hayranı 28 Mart 2015, 13:41

    1000 kere izledim süper bişi

  10. ahmet eyüp 17 Mart 2015, 17:45

    fıstık gibi şahan gökbahardan recep ivedik artık 5 ide izliyece 4 mükemmeldi penaltı atışlarında nefesim kesilmedi çünkü biliyordum recep in yeneceğini galiba 5 güzel olmicak çünkü fragmanını izledim biri2-3 dakika biriside 8 dakika recep ivediki şahan gökbaharı çok seviyrum ya… beni duyuyosa selamlar dilerim…

  11. emine 12 Mart 2015, 21:59

    en önemli bölüm baklava 🙂

  12. kaan akkaya 11 Mart 2015, 21:10

    valla çok kömi hele nah sana baklava kısmı

  13. emrah 10 Mart 2015, 22:26

    Chok gozal ve harika

  14. öykü 09 Mart 2015, 21:30

    çok komik

  15. ali 07 Mart 2015, 21:03

    abi çok iyi ya süper 😀 🙂 <3

  16. Burak oyunda 04 Mart 2015, 20:25

    Hahahahahahah asdasdasdsa cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel ya

  17. fikret karabulut 25 Şubat 2015, 19:05

    cılgın dersane 4 ne zaman gelcek

  18. harunmurat 23 Şubat 2015, 18:39

    valla recep ivedik kadar komedici biri gormedım

  19. DAMLA SU 21 Şubat 2015, 17:59

    aynen çok güzel

  20. batu 21 Şubat 2015, 10:28

    kızı sevdim

  21. selena 17 Şubat 2015, 15:30

    çok komik yaaaa 😀

  22. ertugrul 17 Şubat 2015, 14:58

    cok guzell

  23. izzet 15 Şubat 2015, 18:58

    çokkkkkkkkkk güzelllllllllllllll

  24. yakup 05 Şubat 2015, 17:36

    hahahahahaha 😀 keman sunal daha güzel ama bu ayri güzel

  25. GAMZE 31 Ocak 2015, 13:38

    süper yaaa cok güzel hergün izliyorum doymuyorum izlemeye cok seviyorum cokkkkgüzellll

  26. doga 06 Ocak 2015, 23:24

    superr

  27. emre 17 Ekim 2014, 13:55

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr komikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  28. burak 25 Eylül 2014, 21:21

    oooo gülme krizine girdim çok komiik tavsiye ederim 1 2 3 4 hepsini izledim hele en komiki karate sahnesi orda gülme krizine girdim

  29. diyar artan 24 Eylül 2014, 17:30

    recep ivedik dünyanın en komik
    komedi si

  30. salıh 02 Eylül 2014, 19:37

    sonkez yukle benım ıcın neolcakkı bıde bı ıstegım olcak sende jetlının badıgart fılmını yuklermısın rıca etsem vk olarak

    • admin 03 Eylül 2014, 12:38

      tabi eklerim recep ivedik yükler yüklenmez server tarafından otomatik siliniyor o yüzden onu alternatif playerde izlemenizi öneririm

  31. salih 01 Eylül 2014, 19:17

    merhaba admın kardes recep ıvedık serısı hıcbırı acılmıyo yenıden yuklersen sevınırım 1 2 3 serısını

    • admin 02 Eylül 2014, 09:48

      salih kardeşim o ve çılgın dersane serisini yüklemekden bıkdım usandım 🙂

  32. Nesrin 31 Ağustos 2014, 14:17

    ömrümde bu kadar komik bir film görmedim

  33. salıh 28 Ağustos 2014, 20:03

    admın lınk sılınmıs vk yuklersen sevınırım

    • admin 29 Ağustos 2014, 08:30

      bu filmi yüklemekten bıktık usandık sürekli siliniyor lütfen alternatiflerden izleyin.

  34. Yaşar Ertürk 27 Ağustos 2014, 23:34

    çok güzel bayıldım

  35. hamsa 27 Ağustos 2014, 22:22

    ahlahim bune yaa gülmekten catladim offfyaaaaa
    cok cilgin

    hosakal arkadaslarim

  36. Zuma 21 Ağustos 2014, 22:31

    seni seviom be abim ama beni mavi sanma ha bhooort 😀

  37. deniz 19 Ağustos 2014, 15:52

    şahan gerçkten çok tatlı ve sempatik bizi güldürdü allah daonu güldürsün…….

  38. Yiğit 15 Ağustos 2014, 11:01

    Abi çok iyi yhaa

  39. Mert 14 Ağustos 2014, 17:49

    36:17 dikkat kız gülüyo 😀

  40. alperen 19 Temmuz 2014, 00:04

    cok güzel ve çok komik allah şahan gökbahardan razı olsun!!!!!!!!!!!!!

  41. mustafa 08 Temmuz 2014, 19:20

    film cook guzel tavsiye ederim

  42. yusuf mecikli 23 Haziran 2014, 23:11

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkgüzel herkeze tavsiye ederim

  43. Musa 31 Mayıs 2014, 21:15

    cok guzeeeeeel

  44. memet 30 Mayıs 2014, 17:17

    çokkkkkk

    kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllllllllllllllllllll

  45. samet 27 Nisan 2014, 07:55

    yau bu halalarda dolmalari falan filan cok guzel yaaa super hele wu gobek atmalari o dahada super gobek atmalarini daha cok seviyorum 🙂

  46. zeynel 05 Nisan 2014, 16:20

    okadar güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiii inanamıyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm::::::)

  47. özgür 27 Mart 2014, 17:20

    bu adam harika yaaaa 😀

  48. OĞULCANN 25 Mart 2014, 19:56

    RECEP ABİ ÇOK KOMİK 😀

  49. ali 24 Mart 2014, 20:33

    çok süper bi film yaa herkese tavsiye ederim bu arada 4ü izlemeyen izlesin süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir film yaa acayip güzel daha doğrusu 1,2,3,4 hepsi çooooooooooooook muhteşemm

  50. fatih emre 24 Mart 2014, 17:00

    çok güzel bir film şahan gökbahar a tebrikler adam muthiş adam king adamın dibi beni komiklikten öldürüyo birde ben adımı ve yazdığmı göremiyorum siz görüyormusunuz bikere isim attım adı sin cara reymysterio dun görenler cevaplarsa çok tşk ederim
    şimdiki adım fatih emre

  51. YAVUZHAN 24 Mart 2014, 11:57

    HARİKA GÜLMEKTEN ÖLDÜM

  52. yasin 23 Mart 2014, 23:09

    bir kız varmış recep ivedik diyor yok sonra kız babasın aryor recep dyor kapat lan kpat

  53. Eyyub 22 Mart 2014, 22:50

    Süper. Emek için sağ olun…

  54. erkan 21 Mart 2014, 00:49

    filim çok güzeldi çok gülüçüydü teşekürler recep

  55. Melek 20 Mart 2014, 20:22

    Çok güzel yaa 😀 bayıldım bu recep ivediğin her bölümünü çokk seviyorum <3

  56. arda 20 Mart 2014, 01:38

    recep ivedik 4 çiktii

  57. merve 19 Mart 2014, 16:30

    çok komik yaa

  58. Simay 18 Mart 2014, 19:00

    4 çıktı bide siz ona gidin 😀

  59. cihat 17 Mart 2014, 23:44

    TAMM BIRRR HAYVANLARIN KIRALII.. MORALiN BOZULUNCA KOY SEYRET ABi

  60. seyhan 17 Mart 2014, 18:49

    receP ivedik4 çıktı mı?:P

  61. rukiye 16 Mart 2014, 17:08

    güzel

  62. eylül 15 Mart 2014, 21:09

    süperrrr 🙂 SENDE GAZANACAN BENDE GAZANACAM BACI GARDAŞŞŞ :))))

    ÇOKK GÜZELLL :))))

  63. eyüp 14 Mart 2014, 20:32

    çok gücel

  64. gursel 14 Mart 2014, 17:34

    cok guzel komik bir filim rejeb ivedik 3

    • gamze 15 Mart 2014, 01:15

      allhım dans etma sahnesi beni 2 litelik şişeye işetttii ya bu kadarmı komedi olur yaaaaa 🙂

      • Emirhan 24 Mart 2014, 20:29

        pampacıklarım inanılmaz leptopla sinek gebertir.ayağıyla okey oynar… 🙂

  65. aSD:FSD:F 13 Mart 2014, 16:02

    şahan gökbakar en sevdiğim komedyenler arasında . recep ivedik 4 de harikaydı . gülmekten 1,5 litrelik şişeyi doldurursunuz 😀 çok komik ve recep ivediğin bütün filmlerini çok seviyorum 😀 <3

  66. hüseyin 13 Mart 2014, 14:13

    çok güzel

  67. hasan 11 Mart 2014, 16:45

    çok güzel hemde komik bir film 🙂

  68. barış 10 Mart 2014, 20:18

    çok güzel ve komik 🙂

  69. yaya 08 Mart 2014, 21:50

    slm çok beyenidim vidoolarınızı ben ya ya ha

  70. tuba 08 Mart 2014, 13:34

    recep süper

  71. betül dilsiz 07 Mart 2014, 22:26

    çok komik

  72. Ali 07 Mart 2014, 20:03

    cok komik yaaaa

  73. paşa yiğit 07 Mart 2014, 18:59

    muhteşem 😀

  74. mustafa 04 Mart 2014, 23:04

    Yarıldım izlerken çok güzel 😀

  75. furkan acaroğlu 04 Mart 2014, 21:43

    al izledin mi? bence çok yannış düşünüyorsun.

  76. furkan acaroğlu 04 Mart 2014, 21:40

    recep ivedik 4’de bekleriz çok iyi bazı insanlar telefonun ekaydediyo ama kamerası iyi olan mesela babamın telefonu ayfon 5s kaydetmiş benimde sinema parası cepte kaldı

  77. emre 04 Mart 2014, 19:54

    neden açılmıyor …. Bir Bilginiz varmı

  78. aydıncan 03 Mart 2014, 12:56

    ben kendi adıma recep ivedigi sevmiyprum

  79. cemre 02 Mart 2014, 20:19

    bu recep süper

  80. mustafa 25 Şubat 2014, 22:15

    süper bir film herkeze tavsiyem

  81. pelin 24 Şubat 2014, 20:29

    ben 4 e gittim o kadar komiktiki altınıza edersiniz resmen hele recep in necati parantez içi sapık yazması çok komikti

  82. emiraslan 24 Şubat 2014, 11:44

    ya receb ivedik 4 ne zaman televiziyonda ve ya sosial sebekelrde olacaq izleyek

  83. görkem 23 Şubat 2014, 20:10

    harika çok komik recep ivedik 4ü sabırsızlıkla bekliyoruz

  84. beril 23 Şubat 2014, 17:52

    yok böyle bir şey ya

  85. balıkesirli bela 21 Şubat 2014, 20:47

    bu ne biçim dünya ullaaa illa bağıtıracanız beni oküz gibi 😀

  86. Aleyna 20 Şubat 2014, 12:45

    4.yüde bekleriz

  87. zübeyde 16 Şubat 2014, 20:48

    abi çok ii ya artık her kelimesini ezberledim

  88. deniz 06 Şubat 2014, 22:13

    abi bu film çok iyi yaa.

  89. servet karakurt 06 Şubat 2014, 12:08

    cok guzel 54 kere isledim hem telefsondan ve bilgiseyardan izledümmmmmmmmmmmmmmmm…

  90. hüseyin 04 Şubat 2014, 13:49

    4 çıkacak fragmanı çıktı köpek balığına kafa atıyor 21 şubatta sinemada çıkacak

  91. melike 02 Şubat 2014, 14:24

    bende çokkkk beğendimen çok da 3 beğendim

  92. melike 02 Şubat 2014, 10:50

    çok komik olmuş çok güldümyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • .ronaldo 27 Temmuz 2014, 21:44

      yox yaaaaaaaaaaaaaa

  93. erkan 01 Şubat 2014, 13:22

    yok böyle komik bir film

  94. erkan 01 Şubat 2014, 13:19

    yok böyle komik bir film 😀

  95. mehmet 30 Ocak 2014, 19:26

    guzel film admin eline saglık ama 4. part calısmıyor

    • admin 30 Ocak 2014, 19:42

      kontrol edilecek.

  96. yakup 29 Ocak 2014, 21:51

    çok güzel bütün filmeleri 😀

  97. mervan 29 Ocak 2014, 20:48

    recep ivedik 4 ü sabırsızlıkla bekliyoruz 😀

  98. Furkan 29 Ocak 2014, 20:01

    süper 4 ünü bekliyoruz…

  99. eren 29 Ocak 2014, 18:54

    abi çok güzel4dünü bekliyoruz değilmi

  100. osman 29 Ocak 2014, 18:07

    abi çok iyi ya şahan abiyi çok seviyom filimlerini hep izliyom 4 çıktı ondada survivora gidiyor oda güzeldir

  101. seyit 29 Ocak 2014, 16:39

    çok komik

  102. serkan 29 Ocak 2014, 16:07

    çok güzel ve çok kkomik bir film

  103. cemal 29 Ocak 2014, 14:59

    10 numara dayııı

  104. yok 29 Ocak 2014, 11:45

    çok güzellll

  105. onur 29 Ocak 2014, 11:19

    çoooooooook güzel izlemenizi tavsiye ederim

  106. ali 28 Ocak 2014, 10:52

    faleyi recep abi iyi hareket cektin

  107. harun 28 Ocak 2014, 10:48

    çok komik helede fotoğraf çekerken nahhhhh yapması ölümmmmm

  108. Arda Mert ERDOĞAN 27 Ocak 2014, 15:42

    Çocuklar adam o kadar süper ki kamyoncuların orada yemek yemek için osuruk yarısına giriyor.Bu adam o kadar süper ki biz gülmekten geberiyoruz ve 4. yü de isteriz 4. cok süper olmazsa ben de ne olayım arkkkkkkaaaaaaaaaaaaaddddddaaaaaaaslaaaaaarrrrrrrrrrr

    Arda Mert ERDOĞAN

  109. ysmn 27 Ocak 2014, 13:59

    güzel

  110. mete 25 Ocak 2014, 19:00

    film güzel fena degil de ama televizyonu düşürmesi çok komik

  111. berkay 25 Ocak 2014, 17:11

    ÇOK KÖTÜ

  112. damlabuse 25 Ocak 2014, 17:10

    ya of ya recep ivedik çok kötü

  113. muhammed adsan 25 Ocak 2014, 00:35

    çok güzel bayıldım

  114. Ahmet 23 Ocak 2014, 21:54

    Sahne Fimmel

  115. emirhan özen 20 Ocak 2014, 20:36

    Valla çok güzel . Hemde televizyonu kafasıyla düşürmesi çok komik.

  116. ronay 16 Ocak 2014, 20:27

    cccoook güzelllllllllllllllllllllllllllll

  117. mehmet 10 Ocak 2014, 12:33

    cok guzel yaa

  118. buse 10 Aralık 2013, 15:33

    Film super olmus boylebir film yok

  119. Kenan 05 Aralık 2013, 19:37

    Ya abi cok komik ya :’D

  120. eyup 24 Kasım 2013, 22:17

    komik abi 1234

    • mustafa 25 Şubat 2014, 22:16

      çok güzel:)

  121. ytrrrrrre 24 Kasım 2013, 16:07

    eyyyyyyyyyyyyyy

  122. amsiken 23 Kasım 2013, 11:24

    Guzeldi 😀

  123. muhammed 22 Kasım 2013, 20:59

    flüt kursu

  124. bensu 21 Kasım 2013, 20:59

    Bu filmi izliyorum doymuyorum gene izliyorum ya .d

  125. elif 17 Kasım 2013, 21:09

    çok güzel herkeze tavsiye derim güzel filim dir.

  126. büşra 16 Kasım 2013, 22:41

    hhahahha 🙂 çok iyi ya 🙂

  127. tofan ali 16 Kasım 2013, 15:53

    süper ötesi bi komedi filmi

  128. kardelen 15 Kasım 2013, 21:35

    bu filme ölüyom ya:)

  129. hasan berk 15 Kasım 2013, 18:15

    Bu filmi kaçıncı kez izlediğimi bilmiyom. 4 çıksa iyi olacak

  130. Samet 14 Kasım 2013, 20:54

    ßeqEnDiM HeMdE Çok

  131. Aynuş 14 Kasım 2013, 19:38

    Resep ivedik 2 ve 3 cok guzel

  132. sinem 13 Kasım 2013, 21:50

    çok komik yüzkere ibinkere izlesem sıkılmam

  133. mert 12 Kasım 2013, 19:49

    güzel filim

  134. franc 12 Kasım 2013, 11:09

    Turk milleti yarisi boyle zaten:-)

  135. Hüseyin 11 Kasım 2013, 22:28

    böööht son keci sahneside cok süper 😀 abi adam yeminle hakkını veriyo filimin ya aldıgı paralar helal olsun abi

  136. ömer 11 Kasım 2013, 17:47

    Yeaaak .d çok qzL

  137. can 09 Kasım 2013, 15:28

    Süperrrrrr yha bu Adammmmmmmmmm

  138. ada 09 Kasım 2013, 14:33

    çok güzel tavsiye ederim ama o kız pis yatakta yatmasın bence ya

  139. sude 08 Kasım 2013, 21:34

    çok güzelllllllllllllllllll

  140. metehan 07 Kasım 2013, 19:38

    mütiş

  141. gül özbay 06 Kasım 2013, 22:12

    evet 4 çıksın ezberledik

  142. onur 05 Kasım 2013, 22:22

    varya mütişözelikle karete kısmı

  143. Gökhan 02 Kasım 2013, 22:45

    4ü bekliyoruz..

  144. deniz 26 Ekim 2013, 18:12

    şafAK ABİ SENİ GÖRMEK İSTİYORUMMM

  145. ali 24 Ekim 2013, 08:20

    abi recep ivedik 4 alman askerleri ile ilgili olacakmış

  146. tekin 16 Ekim 2013, 21:51

    söper bir fiilim

    • mustafa 04 Kasım 2013, 19:03

      he söper olmuş:D KATILIYORUM DARISI 4 E

  147. irem 14 Ekim 2013, 09:22

    artık her senaryosunu ezberledim 🙂 hadi artık 4 çıksın

    • ahmet 20 Ekim 2013, 18:01

      bence film çok güzel

      • sevde 05 Kasım 2013, 20:12

        evet çok güzel

    • beyza 24 Ekim 2013, 20:52

      psikolog sahnesi :DD

    • gamze 24 Ocak 2014, 16:51

      çok güzelllllll ve çok komik

Bu Filmleri İzlediniz Mi?
hd film izle